نحوه برداشتن و ریمو ناخن کاشت

کاشت ناخن به روش های پودری، ژل و یا اکریلیک ناخن های شما را از حالت یکنواختی و بی روح بودن خارج می کنند و به ناخن ها ظاهری فریبنده می بخشند. هزینه های کاشت ناخن و ترمیم آن نسبتا بالاست. بنابراین بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای برداشتن کاشت ناخن، به آرایشگاه مراجعه نکنند. تا مجبور نباشند هزینه اضافه ای پرداخت کنند. شما می توانید از طریق آموزش های این صفحه به سادگی در خانه کار برداشتن ناخن مصنوعی را انجام دهید. به سادگی ناخن های کاشت شده خود را ریمو کنید.

برای برداشتن و جدا کردن کاشت ناخن در خانه چه کنیم؟

وقتی بحث از بین بردن ناخن کاشت می شود، استون بهترین نجات دهنده شما است این ماده شیمیایی قوی مایع را حل می کند و به شما کمک می کند به راحتی آن ها را از بین ببرید.من می دانم که شما به این فکر می کنید که یک چیز خیلی قوی است، اما برای پوست شما ایمن است.استون چیزی نیست که زیاد با پوست شما تماس پیدا کند، اما جدا از کمی خشکی و در برخی موارد نادر، کمی قرمزی، برای استفاده مناسب است.

روش برداشتن ناخن کاشت با استون

دو روش وجود دارد که شما می توانید با استفاده از استون، ناخن های خود را بردارید.

روش 1: چگونه می تواتن ناخن های کاشت را با استفاده از استون و فویل آلومینیوم برداشت:

وسایل مورد نیاز:

استون، ناخن گیر ؛ بافر یا پولیش ناخن ،پنبه ،فویل آلومینیومی و ژل را تهیه کنید.

مراحل:

  • ناخن های کاشتتان را تا جایی که ممکن است کوتاه کنید.
  • هرگونه برق ناخن و لاک را پاک کنید.
  • ژل را روی پوست اطراف انگشتتان بمالید. حالا، پنبه را در استون خیس کنید و آن را روی ناخن هایتان بمالید.
  • یک قطعه از آلومینیوم را جدا کنید و آن را بر روی پنبه قرار دهید تا در جای خود باقی بماند و دورش بپیچانید و 25-30 دقیقه صبر کنید.
  • فویل آلومینیومی را به آرامی بردارید و ناخن کاشتتان هم باید با آن جدا شود. اگر شما احساس کردید هنوز مقاومت می کند، بارها این کار را تکرار کنید.

روش 2: چگونه با استفاده از استون و آب گرم ناخن کاشت را برداریم:

روش جایگزین دیگری برای استفاده از استون این است که به سادگی ناخن خود را در استون فرو کنید.

وسایل مورد نیاز:

استون ، چوب های نازک ،ژل ،ناخن گیر ، آب گرم ، موچین و دو عدد کاسه

مراحل:

  • ناخن های خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و زیر کوتیکول ناخنتان چوب های نازک را تاجای ممکن بکشید و حرکت دهید.
  • یک کاسه را پر از استون کنید و یک کاسه دیگر با آب گرم پر کنید و کاسه حاوی استون را در داخل کاسه حاوی آب گرم قرار دهید تا گرم شود.
  • هم اکنون مقدار زیادی ژل را روی پوست اطراف ناخن خود بمالید این کار از آن ها در برابر تاثیر سخت استون محافظت می کند.
  • حالا ناخن های خود را در کاسه حاوی استون فرو کنید. 30-40 دقیقه صبر کنید.
  • بررسی کنید که آیا ناخن های کاشتتان نرم شده اند یا خیر، و شما باید بتوانید با موچین آنها را به آرامی بکنید.
  • اگر مقاومت می کنند، کار خاصی نکنید و آنها را برای مدت بیشتری در استون بگذارید.

ریمو کاشت اکریلیک با نخ دندان

این روش برداشتن کاشت ناخن ممکن است به ناخن های طبیعی شما آسیب برساند. به همین دلیل این روش توسط ناخن کارها توصیه نمی شود. استفاده از نخ دندان برای ریمو ناخن‌های کاشته شده می تواند منجر به کشیدن ناخن طبیعی شما بشود. ممکن است اندکی درد داشته باشد و حتی منجر به عفونت ناخن بشود.

مرحله اول:

یک نخ دندان دسته دار تهیه کنید. اگر تمایل به خرید نخ دندان دسته دار ندارید، می توانید از تخ دندان معمولی هم استفاده کنید. اما در این صورت باید از یکی از اعضای خانواده و یا دوستان برای انجام این کار کمک بگیرید. به این دلیل که نخ را با یک دست نمی توانید نگه دارید.

مرحله دوم:

با یک خلال دندان یا پوشر چوبی به انتهای ناخن فشار کمی وارد کنید تا شل شود. در مرحله بعد نخ دندان باید همین جا در انتهای ناخن کاشت شده قرار بگیرد. تا بین ناخن طبیعی و کاشت شده فاصله بیفتد. مراقب باشید که حین انجام کار فشار بیش از حد به ناخن وارد نکنید. فقط انتهای ناخن کاشت شده را کمی به طرف جلو حرکت بدهید.


مرحله سوم:

نخ دندان را در خلاف جهت ناخن و در زیر ناخن کاشت شده قرار دهید. سپس به سمت عقب و جلو بکشید. تلاش کنید تا بین ناخن طبیعی و کاشت شده فاصله بیشتری ایجاد کنید.

مرحله چهارم:

همچنان حرکت عقب و جلو بردن نخ دندان را ادامه دهید. این کار را آرام ادامه دهید. تا جایی که ناخن کاشت شده به طور کامل کنده شود. اگر خیلی سریع پیش روی کنید، ناخن طبیعی شما آسیب می بیند.

مرحله پنجم:

پس از اتمام کار ناخن های خود را مرتب و تمیز کنید. این کار را با یک بافر ناخن انجام دهید. بعد از اتمام کار می توانید از روغن های تقویتی ناخن استفاده کنید.

چگونه می توان ناخن کاشت را با سوهان ناخن برداشت:

یک راه دیگر برای خلاص شدن از ناخن های کاشت، سوهان ناخن است ؛ بله، کمی وقت گیر است، اما مطمئن هستید که پوست شما با هیچ ماده شیمیایی تماس پیدا نمی کند و کار نسبتاً مناسبی برای برداشتن ناخن های کاشت است.

وسایل مورد نیاز

بافر یا سوهان ناخن، چوب های نازک، ناخن گیر، قیچی ناخن، روغن تقویتی ناخن

مراحل:

  • اگر لاک دارید، کامل پاک کنید و تا جای ممکن ناخن هایتان را کوتاه کنید.
  • اکنون سوهان ناخن را روی ناخن های کاشتتان بکشید. به سوهان کشیدن ادامه دهید تا احساس کنید به ناخن های واقعی خود رسیده اید.
  • فقط مراقب باشید و قبل از اینکه بخواهید روی ناخن های واقعی خود را هم بکشید، متوقف شوید.
  • اگر دیدید که برخی از آن هنوز بر روی ناخن های شما باقی می ماند، چوب را زیر ناخن کاشت بکشید تا جدا شود. دقت کنید که تنها قطعات کوچکی را در یک زمان زیرشان بکشید و سعی نکنید زیاد آن را باز کنید.

توصیه سریع: این روش می تواند کمی برای ناخن های شما سخت و مضر باشد، برای همین در پایان به آن روغن ناخن بزنید.

چگونه می توان ناخن کاشت را با کارت ویزیت لمینتی جدا کرد:

اگر می خواهید ناخن های کاشتتان را بردارید، این یکی از سریع ترین راه هایی است که می توانید انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کیف خود نگاه کنید و یک کارت بردارید.

چیزهایی که نیاز دارید:

کارت لمینتی ؛ چوب های نازک

مراحل:

از چوب های نازک برای بلند کردن لبه های ناخن های کاشت و ایجاد یک ورودی کوچک استفاده کنید ؛ حالا این کارت را بردارید و آن را به قسمت ورودی بین ناخن خودتان و ناخن کاشتتان ببرید و فشار آرامی را در یک حرکت به سمت بالا اعمال کنید. این کار را در زمانی انجام دهید که از پاره کردن ناخن واقعی خود اجتناب کنید و ناخن ها باید درست از جایشان خارج شوند.

نکته سریع: شما همچنین می توانید از کارت اعتباری جای یک کارت بیزینسی لمینتی برای این روش استفاده کنید.


مزایا و معایب ریموو کردن کاشت ناخن در خانه

مزایا:

  • در این روش بدون آسیب رساندن به صدف ناخن مواد جدا می گردد.
  • این روش در منزل به راحتی قابل اجرا بوده و به وسایل حرفه ای کاشت ناخن نیازی ندارد.
  • در صورتی که کار کاشت توسط ناخن کار حرفه ای انجام شده باشد و ضخامت مواد در اندازه ای استاندارد باشد مدت زمان ریمو کردن کاشت در منزل حدودا طی یک ساعت انجام خواهد شد.

معایب:

  • در صورت استفاده نکردن از وازلین در اطراف ناخن، ممکن است با خشکی پوست اطراف ناخن مواجه شوید.
  • در صورتی که ناخن طبیعی شما توسط ناخن کار نازک شده باشد، بعد از ریموو کردن کل مواد به این روش، ناخن به شدت دردناک می گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد