ترفند های خانه داری

استفاده از گوش ماهی در کتری و سماور

چند دانه گوش ماهی را در کتری یا سماور بیاندازید، تا آهک موجود در آب را جذب کند.

اگر می خواهید آب سریعتر جوش بیاید

اضافه کردن نمک به آب درون قابلمه سبب سریعتر جوش آمدن آن می شود.

سریع جوش آمدن آب سماور

برای جوش آمدن سریع آب سماور ابتدا تا نیمه سماور را آب کنید و سپس بعد از گرم شدن، بقیه ی سماور را پر از آب کنید. 

بو گیر گیاهی

به جای استفاده از بوگیر های موجود در بازار کافیست چند برش لیمو را همراه چند برگ رزماری داخل قابلمه بریزید و مقداری آب اضافه کرده و بگذارید بجوشد تا محیط خانه خوشبو و عطر آگین شود.

معجزه نشاسته

اگر کمی نشاسته را با کمی آب حل کنیم و با قلم مو به اشیای گچی و مرمری بزنید، در پاکیزگی آنها معجزه می کند.

تعدادی از "ترفند های خانه داری" برای جلوگیری از چربی گرفتن گاز و وسایل

اول اینکه همیشه وقتی می خواهید مرغ، ماهی یا سیب زمینی سرخ کنید داخل یک قابلمه ی بزرگ اینکار را انجام بدهید که روغن زیادی بیرون نپاشد در این مورد مواظب دستتان باشید به لبه ی قابلمه نچسبد و بسوزد.

 

 دوم با شعله ی متوسط و کم کار کنید.

 

 اگر غذا سر رفت یا زمانی که غذا را آماده ی طبخ کردید گاز کثیف شد ظرف را روی شعله ی دیگری قرار بدهید و آن قسمت را تمیز کنید که هنگام پخت چربی ها سوخته و عمیق نشوند.

 

 کتری قوری را از روی گاز بردارید که زمان پخت و پز چربی روی آن نپاشد.

 

 موقع کشیدن غذا دستمالی روی کانتر یا میز پهن کنید و قابلمه ها را روی آن بگذارید و غذا را بکشید. کشیدن غذا روی گاز باعث کثیف شدن گاز می شود. 

 

 همیشه روی جا ادویه و وسایل کنار گاز یک پارچه پهن کنید تا نیاز به شستشوی زود به زود نداشته باشند.


کباب کردن برگر

کباب کردن برگر کاری است که مردها هم انجام می‌دهند. بنابراین اگر دوست دارید مثلا همبرگر آبدار و خوشمزه‌ای درست کنید بد نیست بدانید که با یک تکه یخ کارتان راه خواهد افتاد

از بین بردن خش های ظروف شیشه ای

خش های ظرف های شیشه ای را با خمیر دندان صیقل دهید و از بین ببرید. 

تازه نگه داشتن نان

ترفندی برای تازه نگه داشتن نان و جلوگیری از بیات شدن آن این است که درون کیسه نان یک ساقه کرفس را یک شب کامل قرار دهید تا رطوبت و طعم تازه نان حفظ شود.

کاغذ خشک کن یکی از ترفند های جالب در خانه

زمانی که فرش یا پارچه های پشمی کرکدار خیس شوند. اگر خود به خود خشک شوند روی آنها لکه باقی می ماند اما برای رفع این مشکل می توانید با کاغذ خشک کن تمام آب آن را بگیرید به این ترتیب کوچکترین لکه ای باقی نخواهد ماند.


هنگام جوشیدن شیر، یک قاشق یا ملاقه در آن قرار دهید تا سر نرود.


خلاصی از بوی فلفل

هنگامی که می خواهیم فلفل های تند را خرد کنیم ، دستمان به شدت بوی فلفل می گیرد و تندی آن جذب پوست می شود . برای جلوگیری از تند شدن دست و بو گرفتن آن هنگام بریدن فلفل دست ها را با کمی روغن چرب کنید.

سالم درآوردن مغز گردو

برای سالم در آوردن مغز گردو ، آن را 12 ساعت در آب نمک خیس کنید و سپس بشکنید.

قند سوخته یک ترفند در خانه به عنوان بوگیر

از قند سوخته می توان به عنوان بوگیر یخچال استفاده کرد، مخصوصاً در زمان مسافرت که یخچال بدون استفاده می ماند قرار دادن قند سوخته داخل یخچال باعث از بین بردن تمام بوها خواهد شد.

نگهداری از موز

برای تازه نگه داشتن موز فقط کافیست دور ساقه آن سلفون بپیچید تا چندین روز بیشتر از حالت عادی سالم بماند و سیاه نشود.

جلوگیری از چسبیدن کیک به قالب

برای اینکه مایه کیک به قالب نچسبد ، مقداری از مخلوط روغن مایع،کره و آرد را ته قالب بریزید.

آبگیری لیموی تازه

برای اینکه بتوانید از یک لیموی تازه آب بیشتری بگیرید و نهایت استفاده را نمایید قبل از برش آن ، لیمو را مقداری فشار دهید و روی سطح میز بغلتانید.

پوست کندن سیر

برای پوست کندن سیر بدون دردسر، بوته کامل سیر را به مدت ۲۰ ثانیه با بالاترین درجه درون مایکروفر بگذارید. بعد از خارج کردن سیر از دستگاه پوست آن جدا می‌شود.

جلوگیری از کدری قابلمه آلومینیومی

برای جلوگیری از کدر شدن قابلمه آلومینیومی ، پوست سیب را به مدت 30 دقیقه در آن بجوشانید.

حفظ رنگ سبزی ها

برای حفظ رنگ سبزی هایی مانند گل کلم قرمز هنگام پخت مقداری آب لیمو به آن اضافه نمایید . اسیدیته در حفظ رنگدانه و فلاوانوئید تاثیر گذار است.

پیشگیری از فاسد شدن سبزی

برای جلوگیری از خراب شدن سبزی ها ، حوله کاغذی در کشوی مخصوص سبزیجات قرار دهید تا آب اضافه را جذب نماید و از پوسیدگی آن جلوگیری کند.

ماهی را روی برش‌های لیموترش کباب کنید


وقتی ماهی را روی گریل می‌گذارید به سطح آن می‌چسبد و موقع برداشتن شکل اصلی خود را از دست می‌دهد. برای پیشگیری از این مساله توصیه می‌کنیم ماهی خام را روی یک لایه برش لیموترش بچینید و سپس گریل کنید. لیموها طعم و عطر خوبی هم به ماهی می‌بخشند.

گرم کردن پیتزا

وقتی پیتزا را در مایکروفر گرم می‌کنید، خشک می‌شود و دیگر طعم تازگیِ اولیه خود را ندارد. اما می‌توانید با قرار دادن یک لیوان پر از آب در کنار پیتزا، آن را در مایکروفر گرم کنید و از نرم و تازه بودنش مطمئن باشید.

جوش شیرین و لیمو برای تمیز کردن ظروف مسی

ترکیب لیمو و جوش شیرین نیز در تمیز کردن ظروف مسی تاثیر گذار است . برای این کار کمی جوش شیرین را در یک ظرف بریزید سپس آب لیمو را بگیرید و به آن اضافه کنید و دو ماده را خیلی خوب با هم ترکیب کنید .

با یک قلم مو، خمیر را روی سطح مسی بکشید و بگذارید به مدت 30 دقیقه روی ظرف بماند سپس با دستمالی تمیز، خمیر خشک شده را از روی ظرف پاک کنید.

از بین بردن بوی پیاز از کارد

برای از بین بردن بوی پیاز از کارد، هویج را با کارد حلقه حلقه برش بزنید تا بوی پیاز از آن گرفته شود.

خرد کردن پیاز

برای اینکه هنگام خرد کردن پیاز اشک از چشمانتان سرازیر نشود توصیه می‌کنیم حتما آن را در فریزر بگذارید تا مواد شیمیایی نیمه سمی آن که عامل اشک آمدن هستند از بین بروند.

دم کردن چای

چای با رنگ‌های مختلف زمان‌های متفاوتی برای دم کشیدن دارند.
چای سفید را باید در آب ۶۵ تا ۷۵ درجه سانتی‌گرادی به مدت ۱ تا ۲ دقیقه دم کنید و سپس بنوشید. 
چای زرد را باید در آب ۷۰ تا ۸۰ درجه سانتی‌گرادی به مدت ۱ تا ۲ دقیقه دم کنید و سپس بنوشید. 
چای سبز را باید در آب ۷۵ تا ۸۰ درجه سانتی‌گرادی به مدت ۱ تا ۲ دقیقه دم کنید و سپس بنوشید. 
چای اولانگ (چینی) را باید در آب ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گرادی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه دم کنید و سپس بنوشید.

خنک کردن نوشیدنی ها

برای اینکه نوشیدنی شما سریع‌تر از حالت عادی خنک شود، یک دستمال کاغذی خیس دور قوطی/بطری بپیچید و سپس آن را درون یخچال بگذارید.






معرفی پکیج دیابت نیوشا 60 روزه

معرفی پکیج دیابت نیوشا 60 روزه

دیابت یک بیماری فراگیر و گاها خاموش در بین افراد جامعه است. با عدم کارکرد صحیح غده پانکراس و کمبود هورمون انسولین طبیعی در بدن، شخص دچار بیماری دیابت و یا قند خون می شود. دیابت تنها از طریق تست ازمایشگاهی و بررسی پزشک قابل تشخیص است. چنانچه نزدیکان و اطرافیان شما به این بیماری مبتلا هستند، شما نیز نسبت تست قند خون خود پیگیر باشید.

 

عوارض بیماری دیابت عبارت اند از:

  • ضعف بینایی
  • تنگ شدن رگ های بدن
  • فشارخون
  • زخم دیابتی
  • اسیب به کلیه ها
  • ضعف اعصاب
  • بالابردن احتمال حمله قلبی
  • احتمال قطع شدن یکی از پاها

 

در ایران متاسفانه امار مبتلایان به بیماری دیابت بسیار بالاست. بسیاری از افراد از وجود این بیماری بی خبر هستند. خوشبختانه در سالهای گذشته طب سنتی با بهره گیری از گیاهان دارویی موثر، توانسته است درمان مناسبی برای بیماری دیابت فراهم اورد. پکیح دیابت نیوشا، شامل دمنوش های دارچین، چای سبز آلوورا، ریزمیوه های قرمز، چای سبز گزنه است.

پکیج دیابت نیوشا توانسته با گردآوری و ترکیب گیاهان دارویی که در ادامه به توضیح انها خواهیم پرداخت، دستاورد خوب و موثری در درمان بیماری شایع دیابت داشته باشد. شما می توانید با برقراری تماس با مخصصین ما  از مشاوره ی رایگان برخوردار شوید و پکیج سفارشی خود را تهیه نمایید.

09915787814

۱_دمنوش دارچین:

دارچین حاوی ترکیباتی است که عمل انسولین در انتقال گلوکز به سلول ها را بهبود می‌بخشد. میزان گلوکز خون افراد دیابتی بعد از 40 روز مصرف کاهش پیدا میکند.

دارچین عامل تثبیت و کاهش قندخون می باشد و پاسخ به انسولین را بهبود می بخشد.

۲_دمنوش چای سبز آلوورا با عسل:

آلوورا مشهور به گیاه هزاردرمان است و تنظیم سطح قند خون از طریق تنظیم متابولیسم بدن و پیشگیری از انواع دیابت تنها یکی از خواص آن است.

آلوورا به تنظیم قند خون از طریق تعدیل آن و کاهش مقاومت به انسولین کمک می کند.

۳_دمنوش ریزمیوه‌های قرمز:

میوه‌هایی مانند تمشک، کرن‌بری، توت‌فرنگی و زرشک سرشار از فیبر هستند و از این منظر به کاهش قند، کلسترول و فشار خون کمک زیادی می‌کنند. همچنین این دمنوش حاوی رز چینی می باشد که خواص ضددیابت دارد.

این دمنوش که ترکیبی از میوه های قرمز رنگ مانند : تمشک ، کرنبری ، توت فرنگی ، زرشک و چای ترش می باشد که باعث کنترل و تنظیم قند خون می شود.

۴_دمنوش چای سبز گزنه و برگ زیتون:

به علت وجود ترکیبات فنولی، از طریق افزایش میزان ترشح انسولین در پانکراس، باعث کاهش قند خون در بیماران دیابتی و رسیدن آن به سطح عادی می‌شود.

گزنه به تنظیم و کاهش قند خون کمک می کند و باعث کاهش مقاومت به انسولین و افزایش ترشح انسولین می شود

۵_دمنوش گل رز چینی(چای ترش):

یکی از مهم ترین خواص این گیاه شباهت ترکیبات آن با انسولین است و به همین جهت این گیاه خواص ضددیابتی هم دارد.

چای ترش باعث افزایش ترشح انسولین می شود و قند خون را کاهش می دهد.

 

استفاده مادام العمر از انسولین و داروهای شیمیایی، چک روزانه قند خون به صورت روزانه و دائمی، مصرف قرص و.... برای مبتلایان به دیابت امری خسته کننده و ناراحت کننده است. خوشبختانه پکیج دیابت نیوشا با تکیه بر طب سنتی و مصرفی اسان، معضل بسیاری از افراد را حل نموده است.

دیابت بیماری با عوارض بسیار و خطرناک است که بایستی جدی گرفته شود. عوارض این بیماری و مشکلاتی که برای فرد ایجاد میکنند چنانچه به موقع درمان نشود به شدت جبران ناپذیر و خطرناک هستند. همانطور که در ابتدا گفته شد بسیار زیاد است. چنانچه اطرافیان و بستگان نزدیک شما به دیابت مبتلا هستند نسبت به ازمایش میزان قند خون خود به طور مرتب و سالانه جدی باشید. پکیج دیابت نیوشا برای افراد مستعد دیابت هم مفید است.

چنانچه برای سفارش و تهیه پکیج دیابت نیوشا هر سوالی داشتید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوره در زمینه پکیج دیابت نیوشا و سایر پکیج ها کاملا رایگان بوده و هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

همین حالا برای خلاص شدن از شر داروهای شیمیایی و انسولین پکیج دیابت نیوشا را سفارش دهید و با دیابت خداحافظی کنید.

پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا

پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا

کبد یکی از مهم ترین غدد موجود در بدن می باشد زیرا در سوخت و ساز بدن به ویژه در گوارش تاثیر بسزایی می گذارد. به عبارت دیگر کبد مانند یک صافی عمل می نماید به این صورت که تمام مواد غذایی و نوشیدنی های دریافت شده را تفکیک می کند و عوامل مضر را می گیرد و آنها را بدون ضرر به بدن منتقل می کند. اگر نتوانیم به خوبی از آن مراقبت کنیم ممکن است دچار بیماری رایج مربوط به آن یعنی کبد چرب شویم. اما راه هایی وجود دارد که این مشکل را برطرف شده و از کبد چرب رها شوید. پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا با دمنوش های که در پکیج خود دارد به شما در امر کمک می کند. با ما همراه باشید تا شما را با این دمنوش ها آشنا نماییم . اما قبل آن لازم با چگونگی چرب شدن کبد و عواملی که برای آن مضر می باشد را برایتان روشن سازیم. در صورت نیاز به مشاوره ی رایگان و خرید انواع دمنوش های مفید با مشاوران اکسیر نیوشا در ارتباط باشید.

09915787814

کبد چرب و عوارض آن

درکبد میزان مشخصی چربی وجود دارد که کاملا طبیعی می باشد اما اگر این میزان چربی 5 تا 10 درصد شود کبد شما چرب خواهد شد. علل ابتلا به کبد چرب چیست؟ چه مواردی برای کبد چرب مضر خواهد بود؟

  1. یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در ایجاد کبد چرب مصرف بالای الکل و نوشیدنی های الکلی می باشد .
  2. مصرف مواد غذایی سرخ شده و چرب
  3. اضافه وزن (چاقی)
  4. عدم تحرک و ورزش نکردن
  5. استفاده از داروهایی از قبیل آسپرین ، تتراسایکلین و مسکن ها

اگر کبد شما چرب است استفاده از موادغذایی زیر برای شما مضر خواهد بود:

  • چیبس و پفک و محصولات فراوری شده : چربی های ترانس موجود در این محصولات برای کبد شما ضرر دارد.
  • نمک ( سم سفید): سدیک موجود در نمک در عین حال که برای بدن لازم می باشد ولی مصرف بیش از حد آن سبب از بین رفتن سلول های کبد می شود.
  • شکر
  • ویتامین A: این نوع ویتامین با اینکه برای بینایی بسیار مفید است اما استفاده بیش از اندازه ی ویتامین A سبب مسمویت و تجمع آن در کبد می شود.

اما مسئله مهم اینست که برای بهبود عملکرد و درمان کبد چرب چه باید کرد؟ دمنوش های گیاهی نیوشا می تواند به درمان آن کمک کند؟ باید گفت: بله! پکیج کبد چرب 80 روزه نیوشا دارای مواد گیاهی است که کمک می کند در مدت زمان معین کبد شما پاکسازی شود و از بیماری کبد چرب خلاص شوید.

دمنوش های موجود در پکیج کبد چرب 80 روزه

عسل و آلوئه ورا: عسل به علت خاصیت سم زادیی به بهبود بافت کبد کمک می کند. آلوئه اورا نیز یک سم زدای قوی و تقویت کننده ی کبد می باشد و سبب ترشح صفرا می گردد.

گل محمدی و رزمازی: گل محمدی با پاکسازی و سم زدایی برای بهبود کبد چرب مناسب می باشد. رزماری نیز همانند گل محمدی سبب دفع سموم کبد می شود و به آنزیم های کبدی کمک می کند.

نعناع سیاه: نعناع دارای خاصیت های شگفت انگیزی است که یکی از آنها پاکسازی و تصفیه کبد می باشد و باعث رفع کبد چرب می شود.

چای ترش: این محصول با خاصیت آنتی اکسیدان از کبد شما محافظت خواهد کرد و از بیماری های کبدی جلوگیری می کند.

معجون رویایی نیوشا: این معجون خود شامل چندین گیاه دارویی نظیر بابونه، مرزنجوش، پرسیاوشان و عسل می باشد. این گیاهان به پاکسازی تصفیه کبد به عملکرد هر چه بهتر کبد کمک می کند.

ریز میوه ها: ریز میوه ها با طبع سرد خود می تواند کبد را تصفیه کند.

معمولا افراد با توجه به نوع طبعشان به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. افراد دارای طبع سرد
  2. افراد دارای طبع گرم

جهت استفاده از این پکیج حتما طبع خود را مشخص نمایید و طبق دستور زیر از این محصول استفاده کنید.

افرادی که طبع سردی دارند:

  • آلوئه ورا و عسل: شما این دمنوش را باید یک ربع قبل صبحانه مصرف نمایید.
  • نعنا سیاه: یک ساعت بعد صبحانه و یک ساعت بعد از ناهار این چای را استفاده نمایید.
  • چای ترش : بهترین زمان برای استفاده از این چای شب یک ساعت بعد از شام می باشد.
  • معجون رویایی نیوشا: زمان مناسب جهت مصرف آن عصر می باشد.

افرادی که طبع گرمی دارند:

  • رزماری و گل محمدی: یک ربع قبل صبحانه این دمنوش را مصرف نمایید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.
  • برای استفاده از چای ترش، نعنا سیاه و معجون رویایی طبق دستور مصرف افراد با طبع سرد عمل نمایید.

ترفند های تلگرام

تلگرام در ابتدا پیام‌رسانی شبیه واتس اپ بود، اما به مرور زمان و با خلق ایده‌های نو توانست با رشدی فزاینده به یکی از مطرح‌ترین اپلیکیشن‌ها تبدیل شود. این اپلیکیشن هم اکنون یکی از سریع‌ترین، پرمخاطب‌ترین و ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های آنلاین است.

سادگی، سرعت بالا، امکانات منحصربه‌فردی همچون ربات‌های تلگرامی و کانال‌های اختصاصی، و همچنین فیلترشدن برخی اپلیکیشن‌های مشابه همچون وی‌چت و وایبر در ایران باعث شده تلگرام پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن حال حاضر بین ایرانیان باشد.

حالا دیگر جملاتی همچون فایلش رو برام تلگرام کن همچون گوگل کن بین کاربران جا افتاده است.

در کنار همه قابلیت‌های مفید تلگرام، امکاناتی در آن وجود دارد که یا آنقدر پیش‌پاافتاده است که کسی توجهی به کاربردشان نمی‌کند یا آن‌طور که باید و شاید، کاربران این اپلیکیشن از آنها مطلع نشده‌اند. امکانات دیگری هم هستند که لابه‌لای امکانات مهم‌تری مثل راه‌اندازی سرویس کانال گم یا مخفی شده‌اند، تا جایی که بسیاری از کاربران از آنها بی‌خبرند.

New Group : با رفتن به این بخش ، ابتدا اعضای گروه خود را از لیست مخاطبین انتخاب کنید و سپس در مرحله بعدی نام گروه را انتخاب کنید و تنظیمات را تایید کنید . حداکثر ظرفیت یک گروه در نسخه فعلی ، ۲۰۰ کاربر می باشد .

New Secret Chat : توسط این بخش می توانید با مخاطب موردنظرتان چت خصوصی و رمزنگاری شده کنید . برای تایید این نوع چت ، شما باید از طریق این گزینه مخاطب را انتخاب کنید و هنگامی که او آنلاین شد ، ارتباط میان شما برقرار می شود . چت رمزنگاری شده امنیت پیام شما را بالا می برد و حریم خصوصی شما نیز در آن رعایت می شود .

New Broadcast List : در این بخش می توانید یک لیست از مخاطبین موردعلاقه خود یا کسانی که با آنان ارتباط بیش تری دارید ، ایجاد کنید .

Contacts : در این بخش شما می توانید به تمام مخاطبین گوشی خود یعنی کسانی که تلگرام دارند و کسانی که تلگرام را ندارند را به صورت دسته بندی شده براساس حروف الفبا ببینید و حتی به کسانی که تلگرام را نصب نکرده اند پیغام دعوت ارسال کنید  .

برای تغییر زنگ پیام تلگرام از بخش Settings به قسمت Notifications and Sounds بروید و صدای موردنظر خود را که هنگام دریافت اس ام اس بلند می شود ، انتخاب کنید .


برای بلاک کردن شماره مزاحمان در تلگرام کافیست از بخش Settings به قسمت Privacy and Security و از آنجا به بخش Blocked Users رفته و روی علامت + گوشه صفحه ضربه زده و کاربر موردنظر خود را بلاک کنید . برای Unblock ( خارج کردن از بلاک ) کافیست انگشت خود را روی نام کاربر بلاک شده نگه دارید و سپس گزینه Unblock را که ظاهر می شود انتخاب نمایید .

برای تغییر پس زمینه چت هایتان کافیست از بخش Settings به قسمت Chat Background بروید و تصویر موردنظرتان را انتخاب کنید . انتخاب تصویر بکگراند از گالری گوشی شما نیز ممکن است .

زمان‌سنج خودتخریبی در گفتگوهای مخفی

اگر هنگام چت در گفتگوی مخفی، نگران حریم خصوصی پیام‌های خود هستید، از این ویژگی تلگرام استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی، پیام‌هایی که در چت مخفی ارسال کرده‌اید، در محدوده‌ زمانی تعیین شده توسط خودتان، خود به خود از بین می‌روند. اگر می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، فقط برنامه تلگرام را باز کنید و به صورت زیر عمل کنید:

  • اندروید: بر روی دکمه‌ی سه نقطه ضربه بزنید و زمان‌سنج خود تخریبی را تنظیم کنید.
  • آیفون: روی نماد زمان‌سنج در نوار ورودی ضربه بزنید و زمان‌سنج را تنظیم کنید.

حالا، از لحظه‌ای که پیام بر روی صفحه‌ دریافت‌کننده نمایش داده می‌شود، زمان‌سنج شروع به شمارش می‌کند. وقتی شمارش زمان‌سنج به پایان می‌رسد، پیام از هر دو صفحه ناپدید می‌شود.

آیا از Snapchat استفاده کرده‌اید؟ این‌جا یک ویژگی مشابه با آن وجود دارد. اگر توسط یکی از هر دو طرف، از صفحه اسکرین‌شات گرفته شود، هم به فرستنده و هم به گیرنده اطلاع داده می‌شود.

آخرین زمان بازدید را از مخاطبین خاص، مخفی کنید

اگر از WhatsApp استفاده کرده‌اید، باید با ایده‌ پنهان کردن آخرین بازدید آشنا باشید. همان گزینه در پیام‌رسان تلگرام نیز وجود دارد اما با یک گزینه پیشرفته. اگر می‌خواهید آخرین بازدید خود را فقط از یک فرد خاص پنهان کنید، تلگرام به شما اجازه می‌دهد که از مشاهده‌ آخرین بازدیدتان توسط یک مخاطب خاص جلوگیری کنید. آن‌ها به جای مشاهده زمان دقیق، عبارت‌هایی را به صورت «اخیرا»، «یک هفته پیش» یا «یک ماه پیش» خواهند دید.این گزینه را در تنظیمات تلگرام پیدا خواهید کرد. به قسمت حریم خصوصی و امنیت بروید. سپس بر روی گزینه‌ «آخرین بازدید» کلیک کنید. در این‌جا گزینه‌های «مخاطبین»، «همه» و «هیچ‌کس» را خواهید دید. همچنین می‌توانید استثناها را اضافه کنید.


تصاویر را بدون افت کیفیت ارسال کنید

اگر دقت کرده باشید، هنگامی که در تلگرام تصویری ارسال می‌کنید به صورت اتوماتیک کیفیت تصویر ارسال‌شده پایین می‌آید و درواقع تصویری که گیرنده پیام شما دریافت می‌کند حجم پایین‌تر و قاعدتا کیفیت پایین‌تری دارد. البته این موضوع مزیت است و باعث می‌شود درمجموع تصاویر خیلی سریع‌تر دریافت و مشاهده شوند و حجم اینترنت کمتری نیز مصرف گردد.

اما گاهی قصد دارید تصویری برای فردی ارسال کنید تا او پس از دریافت نسبت به چاپ آن تصویر اقدام کند. اینجاست که باید جلو پایین آمدن کیفیت عکس توسط تلگرام را بگیریم.
درواقع گیرنده پیام باید دقیقا همان فایلی را دریافت کند که شما ارسال کرده‌اید، بدون تغییر اندازه و تغییر کیفیت آن.

برای این منظور ترفند بسیار ساده‌ای وجود دارد: کافی است به جای ارسال عکس روی دکمه ارسال فایل (که آیکونی شبیه سنجاق کاغذ دارد) کلیک کنید و سپس عکس موردنظر خود را از این طریق برای مخاطبتان ارسال کنید و دیگر نگران پایین آمدن کیفیت آن نباشید


مشاهده مطالب کانال‌های مورد نظر بدون عضویت در آن‌ها

همان طور که می‌دانید، برای دنبال کردن مطالب کانال‌های تلگرامی باید ابتدا عضو آنها (Join) شد. عضویت در کانال موجب می‌شود روزانه صدها و شاید هزاران مطلب و عکس و ویدئو برای شما ارسال شود و علاوه بر آن مدیران کانال می‌توانند لیست اعضای کانال خود را مشاهده و حتی برای آنها پیام ارسال کنند. این موضوع گاهی موجب دریافت پیام‌های اسپم و ناخواسته از افراد غریبه می‌شود.
اما ترفندی مخفی وجود دارد تا بدون آنکه عضو کانال شوید، بتوانید مطالب آن کانال را مشاهده کنید. مدیر کانال نیز نمی‌تواند متوجه استفاده شما از کانال شود و درواقع شما جزو کاربران دنبال‌کننده کانال محسوب نمی‌شوید.

برای این منظور کافی است نام کاربری کانال را به همراه علامت @ در متن چت یکی از دوستان نزدیکتان بنویسید (یا با استفاده از همان ترفند ابتدایی «ارسال به خود» نام کاربری کانال موردنظر را در صفحه چت خودتان تایپ و ارسال کنید). سپس روی آن کلیک کنید تا وارد کانال مورد نظر شوید. حالا مشاهده می‌کنید که بدون اینکه روی دکمه Join کلیک کرده باشید می‌توانید مطالب کانال را ببینید. در متن چت‌های شما هم سابقه‌ای از عضویت شما در کانال و دریافت مطالب جدید به چشم نخواهد خورد.

حذف کامل اکانت تلگرام :

برای حذف اکانت تلگرام کافیست به آدرس https://my.telegram.org/deactivate رفته و شماره موبایل خود را ( ۹۸۰۹XXXXXXXXX+ ) وارد کنید و روی Next کلیک کنید . در همین لحظه پیامی به تلگرام شما فرستاده می شود که حاوی یک پسورد است . اکنون کافیست پسوردی را که دریافت کرده اید در قسمت Passwords وارد کرده و روی Sign In کلیک کنید . اکنون در به صفحه ای منتقل می شوید که در آن علت حذف اکانت تلگرام از شما پرسیده می شود .

 

کافیست در بخش  ? Why are you leaving عبارت I don’t use Telegram sometimes را وارد کرده و روی گزینه Done کلیک کنید . حالا یک سوال از شما پرسیده می شود که باید گزینه Yes ,delete my account را انتخاب کنید . ( در صورتی که از حذف اکانت خود منصرف شدید گزینه ی دیگری را انتخاب کنید زیرا تمام اطلاعات شما بعد از حذف از بین خواهد رفت ) . اکنون اکانت و سابقه فعالیت شما در تلگرام پاک خواهد شد .

صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف اینترنت تنها با یک تنظیم ساده

داشتن دوستان زیاد تلگرامی در کنار عضویت در گروه‌ها و کانال‌های متعدد از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث می‌شوند اینترنت دیتای گوشی شما یا اینترنت وایرلسی که به آن متصلید مانند یخی که در معرض تابش شدید آفتاب تابستانی است با سرعت هرچه تمام‌تر به پایان برسد!
همین موضوع باعث می‌شود خیلی از افراد مجبور به ترک گروه‌ها و کانال‌هایشان، به دلیل حجم بالای مطالب ارسالی آنها، شوند. بعضی افراد هم که از پس خرید اینترنت برنمی‌آیند ترجیح می‌دهند عطای تلگرام را به لقایش ببخشند و استفاده از تلگرام را به طور کلی کنار بگذارند!

اما برای رفع این مشکل هم تنظیم کوچکی در تلگرام وجود دارد.
دلیل مصرف بالای اینترنت در تلگرام دریافت اتوماتیک تصاویر، ویدئوها و پیام‌های صوتی در گروه‌ها و کانال‌هاست، در حالی که شاید مایل نباشید خیلی از آنها را مشاهده کنید. درنتیجه کافی است جلو دانلود اتوماتیک آنها را بگیرید.

برای این منظور وارد Settings شوید. در بخش Automatic media download سه گزینه مشاهده می‌کنید که به تنظیم این مورد در اینترنت گوشی، وایرلس و اینترنت رومینگ مربوط است. کافی است وارد هرکدام از موارد دلخواه شوید و تیک تمام گزینه‌ها را بردارید.
از حالا به بعد تصاویر و ویدئوهای دریافتی به صورت محو دیده می‌شوند و برای تماشا یا گوش دادن به آنها لازم است روی آنها کلیک کنید. با کلیک روی آن روند دریافت فایل شروع می‌شود و سپس می‌توانید تصویر و ویدئو یا پیام صوتی مورد نظر را مشاهده کنید یا گوش دهید.
با همین تنظیم کوچک خواهید دید که هر ماه حجم قابل توجهی از اینترنت مصرفی شما کاهش می‌یابد.

روی چت‌های خود یک قفل گذرواژه تعبیه کنید

آیا در رابطه با امنیت چت‌های خود نگران هستید؟ تلگرام یک ویژگی داخلی دارد که چت‌ها را با استفاده از کد گذرواژه به طور محرمانه‌ای قفل می‌کند و دسترسی غیرمجاز به چت‌های شما را محدود می‌کند.

برای تنظیم قفل گذرواژه، به قسمت حریم خصوصی و امنیت در تنظیمات تلگرام بروید. رمز عبور را باز کرده و آن را فعال کنید. رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید.

شما حتی می‌توانید زمان قفل اتوماتیک چت‌های خود را تنظیم کنید تا با به پایان رسیدن آن، چت‌های شما خودبه‌خود قفل شوند.

پیش‌نمایش پیام را خاموش کنید

پیش‌نمایش پیام مفید است زیرا پیش‌نمایش‌ها در صفحه‌ قفل یا قسمت اطلاع‌رسانی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. اما اگر کسی از تلفن ما استفاده می‌کند یا نزدیک ماست، می‌تواند پیام‌های شخصی ما را نیز مشاهده کند. آیا این ناخوشایند نیست؟

خوشبختانه تلگرام دارای یک گزینه برای جلوگیری از پیش‌نمایش پیام است. به تنظیمات تلگرام بروید و روی «اطلاعیه‌ها و صداها» کلیک کنید. «پیش‌نمایش پیام» را غیرفعال کنید. حالا هیچ کس قادر نخواهد بود پیام‌های شما را ببیند تا زمانی که این گزینه دوباره فعال شود.

ویرایش پیام‌های ارسال شده

آیا تا به حال بعد از ارسال پیامی، به دلیل وجود اشتباه تایپی در آن پیام، از ارسال آن پشیمان شده‌اید؟ این اتفاق همیشه می‌افتد اما زمانی که از برنامه تلگرام استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران باشید. به سرعت روی آن پیام ضربه زده و گزینه‌ ویرایش را انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود که تغییرات مورد نظرتان را روی آن پیام اعمال کرده و آن را دوباره ارسال کنید. تلگرام یک برچسب به عنوان “ویرایش شده” به آن پیام اضافه می‌کند که برای گیرنده(ها) قابل مشاهده است.

ارسال پیام‌های بی‌صدا

اگر نمی‌خواهید حواس دوستانتان را پرت کنید، مشکلی نیست. از این ویژگی استفاده کنید و پیام‌هایی را ارسال کنید که در دستگاه گیرنده صدای اعلان ایجاد نکنند. فقط باید در فضای متن روی «bell» کلیک کنید تا پیام‌ها را بی‌صدا کنید.

آیا برای استفاده از این ترفندها آماده هستید؟ شما باید این نکات و ترفندهای منحصربه‌فرد پیام‌رسان تلگرام را برای بهبود تجربه خود به کار ببندید. از این اپلیکیشن لذت ببرید!

تغییر شماره تلفن در تلگرام

یکی دیگر از ترفندهای جالب تلگرام قابلیت تغییر شماره تلفنی است که با آن در تلگرام ثبت نام کرده‌اید. ممکن است بعد از مدتی کار با تلگرام مایل نباشید با تلفنی که ابتدا ثبت نام کرده‌اید در آن فعالیت کنید یا مثلا قصد واگذاری یا فروش خط تلفن‌تان را دارید یا سیم کارت جدید دیگری خریداری کرده‌اید و مایلید با آن شماره در تلگرام فعالیت کنید. تلگرام برای چنین مواقعی تنظیم کوچکی دارد که با آن می‌توانید طی چند مرحله کوتاه شماره ثبت‌شده در اکانت تلگرامی خود را تغییر دهید و تمام اطلاعات اکانت تلگرام خود را از قبیل چت‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها به شماره جدید انتقال دهید.

توجه کنید که با تغییر شماره تلفن در تلگرام، شماره قبلی شما به طور کلی از تلگرام حذف می‌شود. همچنین مخاطبین شما از شماره جدیدتان نیز باخبر می‌شوند و می‌توانند شماره‌تان را ببینند.

برای تغییر شماره تلفن در تلگرام، ابتدا تلگرام را باز کنید و وارد Settings شوید.

- در صفحه‌ای که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن شما مشخص است که باید آن را لمس کنید.

- حالا روی Change Number کلیک کنید.

- در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید باید شماره جدید را وارد کنید و سپس کد فعالسازی‌ای را که تلگرام به شماره جدیدتان فرستاده وارد نمایید.

- ملاحظه می‌کنید که تلگرام شما روی شماره جدید به همراه تمام محتویات آن انتقال می‌یابد.


آشنایی با دمنوش لاغری نیوشا(80 روزه)

دمنوش لاغری 80روزه نیوشا

رسیدن به وزن دلخواه یکی از آرزوهای همه ی ماست و حتی ممکن است روش های مختلفی را امتحان کرده و نتیجه مطلوب را نگرفته باشیم. هنوز راه هایی برای لاغری وجود دارد که شما هنوز آنها را امتحان نکرده اید به عنوان مثال شما هنوز دمنوش های اکسیر نیوشا رو امتحان نکردید. با مصرف دمنوش لاغری 80 روزه نیوشا می توانید در مدت 80 روز به هدف خود یعنی وزن ایده آل برسید. از ویژگی های خوب این دمنوش ها سازگاری با سیستم بدن شماست یعنی این دمنوش ها با هر ویژگی بدنی می تواند تاثیر خود را روی سوخت ساز بدنتان بگذارد. با همراه باشید تا محصولاتی که در این پکیج لاغری وجود دارد را معرفی و چگونگی تاثیر آنها روی بدن را برایتان آشکارر کنیم. در صورت نیاز به مشاوره رایگان و پرسش سوالات خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09915787814

دمنوش لاغری 80 روزه شامل چه محصولاتی است؟

در پکیج های لاغری نیوشا از مصولات گیاهی که تاثیر بسزایی در امر لاغری دارد استفاده شده است. این محصولات شامل:

تمشک آبی (بلوبری): دمنوش تمشک آبی موجود در پکیج لاغری 80روزه طبق تحقیقات پژوهشگران می تواند چربی های شکمی را از بین ببرد. چربی های شکم برای بدن بسیار مضر بوده و سبب می شوند فرد به دیابت و بیمارهای قلبی دچار شود اما بلوبری با خاصیت آنتی اکسیدان خود می تواند از آن جلوگیری کند. بلوبری فواید دیگری از جمله برطرف نمودن خشکی پوست، بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از سرطان نیز می باشد.

دارچین: دارچین با تسریع تخلیه معده کمک می کند تا کالری بیشتر سوزانده شود همچنین با تثبیت قند خون به لاغری کمک ویژه ای می کند.

دمنوش راز سلامتی : این دمنوش شامل رازیانه، چای سبز،کاکوتی و آلوئه ورا است که هر یک از این گیاهان به نوبه ی خود در لاغری تاثیر خواهند گذاشت و شما را به وزن ایده آل می رسانند. به عنوان مثال از خواص رازیانه بالا بردن متابولیسم یا از خواص آلوئه ورا ملین کنندگی،سم زدایی و جلوگیری از پرخوری است که رابطه مستقیم با لاغری دارد.

به لیمو: علاوه بر کمکی که به هضم غذا می کند با کاهش اشتها و جلوگیری از گرایش به شرینیجات باعث کاهش وزن می شود. از دیگر فواید آن کاهش استرس و خاصیت ضد التهاب باشد.

لیمو ترش: اسید موجود در لیمو با تاثیری که در هضم غذا گذارد می تواند محصول خوبی برای کاهش وزن باشد.

زنجبیل: زنجبیل با وجود طعم تندی که دارد اما با سوزاندن چربی های شکمی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است.

رزماری: مصرف رزماری برای سلامتی بسیار مفید است از فواید آن می توان ضد عفونی گوارش و کبد، خون رسانی و ضد هیپروگلیسم نام برد که در میان این فواید خاصیت ضد هیپروگلیسمی رزماری به لاغری کمک خواهد کرد.

از دیگر محصولاتی که در این پکیج موجود است می توان به ریز دانه، آلوئه ورا و نعناع فلفلی که خواص لاغری آن ها بر کسی پوشیده نیست.

از سوالاتی که می تواند بر هریک از شما عزیزان پیش بیاید اینست که آیا این دمنوش های مفید تاثیری بر روی پوست خواهد گذاشت یا خیر؟

بله دمنوش های لاغری 80 روزه نیوشا باعث خواهد شما پوسف شفاف و نرمی داشته باشید. اما برای آن که خیال شما از این بابت راحت شود می توانید با مشاوران اکسیر نیوشا تماس بگیرید و در کنار این پکیج  برای جلوگیری از چروک شدن پوستتان دمنوش های دیگری نیز مصرف نمایید.

دمنوش های لاغری نیوشا علاوه بر خواص لاغری، فواید دیگری نیز دارند که به طور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت:

1) این دمنوش ها با گیاهانی که دارد برای افرادی که فشار خون بالایی دارند بسیار مناسب است زیرا فشار خون را کاهش می دهد. همچنین از لخته شده خون جلوگیری می کند.

2) دمنوش های نیوشا سبب تصفیه خون می شوند.

3) به بهبود سرما خوردگی کمک می کند.

4) سبب کاهش بوی بدهان می شود.

5) باعث افزایش قوای جنسی خواهد شد.

6) در دمنوش های نیوشا ویتامین های نظیر E، B، C و A وجود دارد.

7) پکیج لاغری 80 روزه نیوشا به دلیل وجود گیاهان دارویی باعث می شود درد های معده کاهش یابند.

شما به کمک دمنوش های موجود در پکیج لاغری 80 روزه بین 9 الی 12 کیلو لاغر شوید و به راحتی به وزن ایده آل خود برسید. در هنگام استفاده از این دمنوش ها از خوردن نوشابه و غذاهای چرب خودداری کنید.