قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی

انتشار برنامه در گوگل پلی یکی از مهم ترین اموری است که هر برنامه نویس بعد از طراحی و ساخت اپلیکیشن باید به آن بپردازند. اگر می خواهید برنامه ی شما جذابیت و محبوبیت خاص خودش را پیدا کند باید برنامه ی خود را در بزرگ ترین پلی استور جهانی به اشتراک بگذارید.

این موضوع برای اپلیکیشن هایی که در سطح جهانی ساخته شده اند اهمیت بیشتری دارد چون بهترین روش برای نشان داده شدن برنامه به دنیا می باشد.

قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی

روش های انتشار برنامه در گوگل پلی چیست؟

راه های انتشار برنامه در گوگل پلی متفاوت می باشد اما فرق آن ها در داشتن اکانت دولوپری گوگل یا نداشتن آن می باشد.

اولین چیزی که برای انتشار برنامه نیاز می باشد، داشتن حساب دولوپری گوگل است. داشتن و ساخت این حساب برای ما که در کشور ایران هستیم و تحریم می باشیم کار بسیار سختی می باشد. شما باید خود را به جای یک فرد دیگر در یک کشور دیگر نشان دهید تا بتوانید اکانت گوگل پلی را خریداری کنید.

برای این کار باید حساب ارزی داشته باشید و همچنین حتما با وی پی اس وارد شوید. اما تیم تیکو راه را برای شما ساده کرده است. کافیست با شماره ی زیر تماس بگیرید

شماره تماس تیکو

بعد از اینکه حساب گوگل پلی را ساختید می توانید برنامه ی خود را داخل آن منتشر کنید. اگر این کار را بلد نیستید می توانید از ما کمک بگیرید.

برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی باید یک سری موارد را به صورتی که در قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی هست آماده کرده و در داخل اکانت گوگل پلی آن را آپلود نمایید.

موارد مورد نیاز برای انتشار برنامه در پلی استور:

  • اسکرین شات از تصاویر هر صفحه ی برنامه (حداکثر 8 تصویر)
  • فایل apk برنامه
  • نام کامل برنامه
  • توضیحات کوتاه برنامه ( حداکثر 80 کاراکتر)
  • توضیحات بلند برنامه ( حداکثر 4000 کاراکتر)
  • آدرس سایت
  • آدرس ایمیل
  • بنر کلی از صفحات برنامه ( ابعاد 500* 1024)
  • آیکون برنامه ( 512* 512)

اگر می خواهید برنامه را به دو زبان منتشر کنید باید از همان ابتدا زبان دیگر را هم بارگزاری کنید.

وقتی این موارد را آماده کردید می توانید اقدام به انتشار کنید. مراحل انتشار 5 مرحله است. هر مرحله به مرحله ی قبل وابسته می باشد. یعنی باید ابتدا مرحله ی 1 را کامل کنید و بعد از آن وارد مرحله ی 2 شوید. فراموش نکنید که حتما باید از یک لینک اختصاصی برای خود استفاده کنید.

وقتی همه ی مراحل را طی کردید، در نهایت برنامه به حالت pending در می آید. در این حالت باید منتظر بمانید ببینید که ربات های گوگل برنامه ی شما را رد می کنند یا آن را تایید می کنند. معمولا بین 24 تا 48 ساعت زمان می برد تا برنامه ی شما مورد تایید گوگل قرار بگیرد. در نهایت برای شما جیمیل می آید. از داخل اکانت خود می توانید لینک برنامه را ببینید.

برای هر بار آپدیت هم فقط کافیست فایل apk را آپلود کنید. اگر هم عکس و نوشته و فیلم است، در محل مناسب آن، آپلود نمایید.

روش دیگر انتشار هم انتشار برنامه داخل اکانت تیکو می باشد. برای این کار کافیست موارد مورد نیاز را به ما بدهید تا برای شما به راحتی منتشر کنیم. این روش از روش قبلی کم هزینه تر می باشد چون نیازی به هزینه برای انتشار برنامه و وی پی اس نمی باشد. توجه داشته باشید که این هزینه ها طبق قیمت دلار محاسبه می گردد.

ترفندهای خانه داری

خانه داری که در ذهن بسیاری از افراد پیش پا افتاده و سطحی است ، جزو سخت ترین کارهاییست که بازنشستگی ندارد و هنر آن نزد کدبانوی خانه است . خانم های خانه دار به مرور زمان در آشپزی و خانه داری ترفندهایی آموخته اند که سبب راحتی در آشپزی و خانه داری شده است .

معجزه نشاسته

اگر کمی نشاسته را با کمی آب حل کنیم و با قلم مو به اشیای گچی و مرمری بزنید، در پاکیزگی آنها معجزه می کند.

 کباب کردن برگر

کباب کردن برگر کاری است که مردها هم انجام می‌دهند. بنابراین اگر دوست دارید مثلا همبرگر آبدار و خوشمزه‌ای درست کنید بد نیست بدانید که با یک تکه یخ کارتان راه خواهد افتاد

استفاده از گوش ماهی در کتری و سماور

چند دانه گوش ماهی را در کتری یا سماور بیاندازید، تا آهک موجود در آب را جذب کند.

اگر می خواهید آب سریعتر جوش بیاید

اضافه کردن نمک به آب درون قابلمه سبب سریعتر جوش آمدن آن می شود.


تعدادی از "ترفند های خانه داری" برای جلوگیری از چربی گرفتن گاز و وسایل

 اول اینکه همیشه وقتی می خواهید مرغ، ماهی یا سیب زمینی سرخ کنید داخل یک قابلمه ی بزرگ اینکار را انجام بدهید که روغن زیادی بیرون نپاشد در این مورد مواظب دستتان باشید به لبه ی قابلمه نچسبد و بسوزد.

 

 دوم با شعله ی متوسط و کم کار کنید.

 

 اگر غذا سر رفت یا زمانی که غذا را آماده ی طبخ کردید گاز کثیف شد ظرف را روی شعله ی دیگری قرار بدهید و آن قسمت را تمیز کنید که هنگام پخت چربی ها سوخته و عمیق نشوند.

 

 کتری قوری را از روی گاز بردارید که زمان پخت و پز چربی روی آن نپاشد.

 

 موقع کشیدن غذا دستمالی روی کانتر یا میز پهن کنید و قابلمه ها را روی آن بگذارید و غذا را بکشید. کشیدن غذا روی گاز باعث کثیف شدن گاز می شود. 

 

 همیشه روی جا ادویه و وسایل کنار گاز یک پارچه پهن کنید تا نیاز به شستشوی زود به زود نداشته باشند.


از بین بردن خش های ظروف شیشه ای

خش های ظرف های شیشه ای را با خمیر دندان صیقل دهید و از بین ببرید. 

تازه نگه داشتن نان

ترفندی برای تازه نگه داشتن نان و جلوگیری از بیات شدن آن این است که درون کیسه نان یک ساقه کرفس را یک شب کامل قرار دهید تا رطوبت و طعم تازه نان حفظ شود.


نگهداری از موز

برای تازه نگه داشتن موز فقط کافیست دور ساقه آن سلفون بپیچید تا چندین روز بیشتر از حالت عادی سالم بماند و سیاه نشود.

پوست کندن سیر

برای پوست کندن سیر بدون دردسر، بوته کامل سیر را به مدت ۲۰ ثانیه با بالاترین درجه درون مایکروفر بگذارید. بعد از خارج کردن سیر از دستگاه پوست آن جدا می‌شود.

خلاصی از بوی فلفل

هنگامی که می خواهیم فلفل های تند را خرد کنیم ، دستمان به شدت بوی فلفل می گیرد و تندی آن جذب پوست می شود . برای جلوگیری از تند شدن دست و بو گرفتن آن هنگام بریدن فلفل دست ها را با کمی روغن چرب کنید.

سالم درآوردن مغز گردو

برای سالم در آوردن مغز گردو ، آن را 12 ساعت در آب نمک خیس کنید و سپس بشکنید.


جلوگیری از چسبیدن کیک به قالب

برای اینکه مایه کیک به قالب نچسبد ، مقداری از مخلوط روغن مایع،کره و آرد را ته قالب بریزید.

آبگیری لیموی تازه

برای اینکه بتوانید از یک لیموی تازه آب بیشتری بگیرید و نهایت استفاده را نمایید قبل از برش آن ، لیمو را مقداری فشار دهید و روی سطح میز بغلتانید.

کاغذ خشک کن یکی از ترفند های جالب در خانه

زمانی که فرش یا پارچه های پشمی کرکدار خیس شوند. اگر خود به خود خشک شوند روی آنها لکه باقی می ماند اما برای رفع این مشکل می توانید با کاغذ خشک کن تمام آب آن را بگیرید به این ترتیب کوچکترین لکه ای باقی نخواهد ماند.

قند سوخته یک ترفند در خانه به عنوان بوگیر

از قند سوخته می توان به عنوان بوگیر یخچال استفاده کرد، مخصوصاً در زمان مسافرت که یخچال بدون استفاده می ماند قرار دادن قند سوخته داخل یخچال باعث از بین بردن تمام بوها خواهد شد.

حفظ رنگ سبزی ها

برای حفظ رنگ سبزی هایی مانند گل کلم قرمز هنگام پخت مقداری آب لیمو به آن اضافه نمایید . اسیدیته در حفظ رنگدانه و فلاوانوئید تاثیر گذار است.

پیشگیری از فاسد شدن سبزی

برای جلوگیری از خراب شدن سبزی ها ، حوله کاغذی در کشوی مخصوص سبزیجات قرار دهید تا آب اضافه را جذب نماید و از پوسیدگی آن جلوگیری کند.


ماهی را روی برش‌های لیموترش کباب کنید


وقتی ماهی را روی گریل می‌گذارید به سطح آن می‌چسبد و موقع برداشتن شکل اصلی خود را از دست می‌دهد. برای پیشگیری از این مساله توصیه می‌کنیم ماهی خام را روی یک لایه برش لیموترش بچینید و سپس گریل کنید. لیموها طعم و عطر خوبی هم به ماهی می‌بخشند.

جوش شیرین و لیمو برای تمیز کردن ظروف مسی

ترکیب لیمو و جوش شیرین نیز در تمیز کردن ظروف مسی تاثیر گذار است . برای این کار کمی جوش شیرین را در یک ظرف بریزید سپس آب لیمو را بگیرید و به آن اضافه کنید و دو ماده را خیلی خوب با هم ترکیب کنید .

با یک قلم مو، خمیر را روی سطح مسی بکشید و بگذارید به مدت 30 دقیقه روی ظرف بماند سپس با دستمالی تمیز، خمیر خشک شده را از روی ظرف پاک کنید.

از بین بردن بوی پیاز از کارد

برای از بین بردن بوی پیاز از کارد، هویج را با کارد حلقه حلقه برش بزنید تا بوی پیاز از آن گرفته شود.


 برش دادن گوجه‌فرنگی گیلاسی

گوجه‌فرنگی‌ها را پشت یک بشقاب بگذارید. یک بشقاب دیگر روی آنها قرار دهید و با دست بشقاب را ثابت کنید. سپس با یک چاقوی بزرگ و تیز در یک حرکت همه آنها را ببرید.

 خرد کردن پیاز

برای اینکه هنگام خرد کردن پیاز اشک از چشمانتان سرازیر نشود توصیه می‌کنیم حتما آن را در فریزر بگذارید تا مواد شیمیایی نیمه سمی آن که عامل اشک آمدن هستند از بین بروند.

تمیز کردن ظرفی که در آن غذا سوخته است

برای تمیز کردن ظرفی که در آن غذا سوخته است درون آن آب گرم و مقداری نمک و کمی سرکه بریزید و اجازه دهید بجوشد تا کاملاً پاک شود.

گیره قاشق

برخی از خانم های خانه دار برای هم زدن غذا از قاشق استفاده می کنند که برخی از مواقع به دلیل حواس پرتی داخل قابلمه می افتد و درد سر ساز می شود . برای اینکه دیگر هیچ گاه با این مشکل روبرو نشوید با یک گیره چوبی لباس قاشق را به قابلمه وصل کنید.